shabbylife

Alla inlägg under november 2012

Av Anna - 22 november 2012 13:26

Har flera ggr hört att jag borde blogga...mest om mitt intresse för inredning tror jag :) (Antagligen för att folk ledsnar på mina inlägg om det på facebook.) 


Så...idag skapade jag bloggen. Min bästa vän S kläckte namnet mershabbyänchic...men det gick inte att ha som Bloggnamn.


Sonen snart 9 (hur gick det till??) är skruttig och ligger i soffan, så jag har passat på att pyssla lite. Vi ska ha middagsgäster på lördag på Glögg/mat/bad/bastu.....så jag fuskar lite och har tagit in pynt...kan inte låta bli.


Älskar att fynda på loppis och kommer nog presentera lite fynd här. tex dessa

  Sockerkaksform (som jag bankat på för att få lite shabby) 25 kr, "silverbricka" 20 kr och ett vitt X 10 kr.


Hästarna går och surar i vår vinterhage, mest för att jag var lat imorse också för att banta lilla Lilleman (vår lilla welsh)...han är så tjock. När jag släppte ut hästarna skrek mina tjejer som väntade på skolbussen- Gå in!!!...hm..skäms dom för sin mamma i dunjacka,gummistövlar och morgonrock??


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg där jag kommer dela med mig av livet- livet på gården på landet. Brinner för inredning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards