shabbylife

Alla inlägg under november 2012

Av Anna - 30 november 2012 16:31

ja inte är det alltid lätt? Full fart ...mängder av snö som drivit igen på hela gården. Jag upp på fyrhjulingen o ploga.....körde fast. Suck. Men löste allt som vanligt ;-) När posten kom så var detta ljuvliga traderafynd med....Yankee candle...mys.

Av Anna - 29 november 2012 10:50

Snö....ganska mycket. Jag fegade inte ur utan satte på hästtransporten och hämtade hö 5 km bort...så min motion är klar för idag. Sen checkade jag upp poolen....då hade filter hållaren lossnat o låg på botten. Bara att klä av sig o kliva i...tur den är 40 grader varm. Här kommer en blid på ett fynd. Ica sålde ut gravkransar så jag köpte en och pyntade med rosett. 19 kr var den väl värd? :-)

Av Anna - 28 november 2012 21:22

Den vackra vågen hamnade här...

Av Anna - 28 november 2012 19:57

ljusstaken klar. Lite lummer och plättar på tråd. Älskar...

Av Anna - 28 november 2012 18:28

med liv även idag. Jobb på dagen, hann förbi en loppis på vägen hem...härligt. Tittat flera gånger jag varit där på en våg. Idag slog jag till...35 kr. Köpte även notblad jag gjorde strutar av. Totalt kostade detta 70 kr. Red ut i slasket med Ida som inakorderar en ponny hos oss....nu soffhäng efter en middag som bestod av färsk ravioli med spenat.

Av Anna - 27 november 2012 21:28

Varit iväg med kompisen L till ridhuset med hennes otroligt vackra treåring...så fina!! Kul att se, hann ingen egen ridning men Royal så nöjd ut ändå   .


Här är en före efter bild på vår hall...Målat panelen med bruten vit och lagt in ett grått stengolv.    

Av Anna - 26 november 2012 19:27

Började med att hänga på låset hos apoteket..migrämedicin. Sen en stunds fika hos mamma. De får så fint i sitt kök som de rustar. Red ut en sväng på Royal. Hon går så fantastiskt bra just nu!! Sen till grannorten på utvecklingssamtal med L. Inga problem där...mammahjärtat blev varmt. Jobbade sedan lite som kontaktperson...blev en sväng till Thuns....mycket fint finns det. Jag blev ett par pyjamasbyxor, och lite ljuslyktor rikare ;-).

Av Anna - 26 november 2012 11:27

är tex när min spis i köket är varm efter en brasa och ljusen är tända.

Presentation


Min blogg där jag kommer dela med mig av livet- livet på gården på landet. Brinner för inredning.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards